Samotná reprezentace závisí už jen na tom, jak budete vystupovat. Pokud jste vlastník firmy, pravděpodobně budete jednat se všemi důležitými články podnikání, jako jsou dodavatelé, obchodníci, sponzoři a podobně. Reprezentativní vystupování je více než na místě. Dbejte na slušné chování, komunikaci a dodržování svých závazků. Všichni tito lidé budou hodnotit vaši firmu jako celek klidně jen na základě toho, jak se jim budete zamlouvat vy.
To platí i o ostatních zaměstnancích firmy. Od ředitele až po toho nejníže postaveného pracovníka. Každý by měl být poučen a proškolen o tom, jak se mají chovat v návaznosti na to, aby vhodně reprezentovali vaši firmu. Tím spíše, jestli se dostávají do přímého kontaktu se zákazníky. Pokud zákazníky svým nevhodným chováním odradíte, budete ztrácet jednoho po druhém.
Velký význam má i to, jak vypadají vaše webové stránky. Pokud budou vypadat, jako by je vytvářel student prvního ročníku informatiky, nebude to o vás vypovídat zrovna dobrým dojmem. Proto se snažte mít webové stránky na profesionální úrovni. Jednoduché, přehledné a sestavené tak, aby se v nich mohl každý dobře orientovat. Měli by se na nich nacházet všechny důležité věci, ať už jsou to kontakty na vedení, zákaznický servis, přehled služeb a produktů, které nabízíte nebo stručný popis vaší firmy. Pokud má vaše firma prodejnu nebo výdejnu zboží, působí velmi dobře, když na webových stránkách uvedete, jak se k vám zákazníci dostanou. Tomu se rozumí například to, že uvedete nejbližší zastávku MHD, nebo zda můžou zákazníci před vaší prodejnou zdarma zaparkovat.
Nezapomínejte i na věci, které se vám mohou zdát zdánlivě jako drobnosti. Jedná se například o logo, které reprezentuje vaši firmu. Nemělo by být žádným způsobem hanlivé. Naopak, mělo by být výstižné a propracované tak, aby naprosto odráželo charakter vaší firmy. Mělo by být také dobře zapamatovatelné a líbivé na pohled. O profesionální tvorbu loga se vám postarají firmy, které se na tyto služby specializují. Jedna z nich je třeba tvorba loga Třebíč.