Když se má podnikat, musí se založit firma. A když se má firma založit, je naprosto logicky nezbytné, aby měla nějakou svoji adresu, nějaké své sídlo. Protože firma, která by toto postrádala, by nemohla vůbec fungovat. Kde by ji našli úředníci, kteří mají s podnikateli co do činění? Nikde. Našli by ji zákazníci? Nenašli. A bez toho by bylo zhola nemožné v čemkoliv podnikat.
Jenže ono není firemní sídlo jako firemní sídlo. A kdo si tedy z jakéhokoliv důvodu vybere za sídlo své firmy nějaký čímkoliv odrazující nebo přímo odpuzující objekt, nepomůže si. Zákazníci tento uvidí a nejednou ztratí zájem a odejdou k lépe a důvěryhodněji vypadající konkurenci. Protože už i první pohled, jakkoliv třeba klamný, rozhoduje.
A tak potřebují podnikatelé, kteří chtějí zažívat úspěchy ve svém byznysu, mimo jiné i dobře vypadající firemní sídlo. Objekt, ve kterém jsou pro veřejnost oficiálně k nalezení. Jenže takové objekty se shánějí jenom těžko, a když už se nabízejí, stojí neskutečně velké peníze. A to si spousta firem nemůže dovolit.
Jenže na image záleží. A když tedy někdo musí podnikat v nedokonalém firemním objektu, měl by to vylepšit aspoň nějak jinak. Třeba tím, že si pořídí virtuální sídlo firmy Ostrava. Protože je takové sídlo sice virtuální, což znamená, že se v něm bezprostředně nepodniká a je vlastně jenom ‚pro parádu‘, ale přesto i toto význam má. A to ten, že se jím ti podnikající navenek prezentují. Byť si sem vlastně mohou nechat jenom posílat poštu nebo tu mohou využívat kancelářské prostory a pár dalších služeb.
Kdo si tedy pořídí virtuální sídlo, vzbuzuje u své potenciální klientely daleko lepší dojem. Který může mít pozitivní vliv i na podnikatelské výsledky. A nikdo přece nemusí vědět, že to, co se pořizuje u firmy sídlící na tak atraktivním místě, ve skutečnosti pochází z nějaké provozovny, která není ani zdaleka tak skvělá.